Õppe- ja kasvatustöö eesmärgid
Kooli arengukavas püstitatud eesmärkidest ja 2019-2020 õa töö kokkuvõttest lähtuvalt on püstitatud alljärgnevad
2020/2021 õppeaasta prioriteetsed tegevusvaldkonnad
- Digiõppe koolitused õpetajatele (sh Teams, õpilase vaade, mobiili vaade, ülesande lisamine), lapsevanematele ja õpilastele septembris
- Kooli kirjalike tööde juhendi koolitus õpetajatele
- E-õppe päevade rakendamine vastavalt vajadusele (tublidele enne hindamisperioodi lõppu; õpetajate koolituspäevadeks)
- Koostöise õppe (lõiming) rakendamine
- Õuevahetundide (liikumisvahetundide) rakendamine (algklassides klassijuhataja)
- Ringide käivitamine peale tunde (tantsuring, näitering), sh leida alternatiivseid võimalusi transpordiks, nt lapsevanemate kaasamine, lisa õpilasliin vmt
- Koostöö kogukonnaga: mh liikumisüritused (nt kilomeetrite kogumine)
- Koolipere, lastevanemate ja partnerite tunnustamiskorra uuendamine
- Hädaolukordade lahendamise plaan uuendamine
Kooli arengukavas püstitatud eesmärkidest ja 2019-2020 õa töö kokkuvõttest lähtuvalt on püstitatud alljärgnevad
2020/2021 õppeaasta prioriteetsed tegevusvaldkonnad
- Digiõppe koolitused õpetajatele (sh Teams, õpilase vaade, mobiili vaade, ülesande lisamine), lapsevanematele ja õpilastele septembris
- Kooli kirjalike tööde juhendi koolitus õpetajatele
- E-õppe päevade rakendamine vastavalt vajadusele (tublidele enne hindamisperioodi lõppu; õpetajate koolituspäevadeks)
- Koostöise õppe (lõiming) rakendamine
- Õuevahetundide (liikumisvahetundide) rakendamine (algklassides klassijuhataja)
- Ringide käivitamine peale tunde (tantsuring, näitering), sh leida alternatiivseid võimalusi transpordiks, nt lapsevanemate kaasamine, lisa õpilasliin vmt
- Koostöö kogukonnaga: mh liikumisüritused (nt kilomeetrite kogumine)
- Koolipere, lastevanemate ja partnerite tunnustamiskorra uuendamine
- Hädaolukordade lahendamise plaan uuendamine