Our stories

8. klassi reis Stockholmi 11. April LL

Pärast loovtööde edukat kaitsmist ja pingelangust kruiisisid meie kooli 8. klassi ja osa 7. klassi õpilasi Stockholmi. Õpilaste hulgas pikalt oodatud laevareis toimus M/S Victoria I pardal. Nii mõnelegi meie hulgast oli see esimene merereis üle Läänemere. Laevamelu haaras meid ja liitis ühte. Õhtust sai kiiresti hommik.

Hommikul avanes laeva akendest hingemattev vaade Rootsi skääridele. Stockholm võttis meid vastu kerges pilvevines, kuid vaatamata sellele olid meie ootused päevale suured. Värtahamneni sadamas Stockholmis ootas meid giid, kes viis meid linna avastama. Linnas liikusime kohaliku linnaliinibussiga, praamiga ning metrooga. Külastasime nii Vasa muuseumi kui ka Stockholmi vanalinna, kuhu sõitsime praamiga mööda Djugardeni kanalit. Praamisõit kestis kümmekond minutit, kuid selle aja jooksul avanesid meile imelised vaated Stockholmi linnale. Peale giidituuri kinnitasime Burger King`is keha, kusjuures burger oli giidi poolt meile välja ostetud. Hiljem anti meile kaks tundi seiklemiseks maa-aluses kaubanduskeskuses, kus leidus nii meile tuttavaid riidepoode kui ka näiteks Starbucks kohvik. Pärast maa-alust poodlemist üllatas tänaval meid päike ja giid saatis meid tagasi sadamasse. Laeva jõudes suundusime oma kajutitesse õhtuks välja puhkama.

Laevas ootas meid rikkalik õhtusöök ning restorani akendest saime hüvasti jätta imeliste skääridega, mille vahel laev seilas madalkäigul. Viimasest õhtust laeval võtsime kõik, mis võtta andis! Showbaari lavale astusid nii Aasia tsirkus, Live band kui ka DJ Simon Jay. Pärast kolmepäevast reisi võime öelda, et seltskond oli hea, kõige enam meeldis õpilastele viimase õhtu disko showbaaris ning ka saatjad õpetaja Maris Õispuu ja lapsevanem Kaja Voojärv olid meiega väga rahul.

Merereis jättis meile unustamatu mulje ja kustumatud mälestused!

Liisi Leppik, Darelyan Pähn ja Helena-Karmen Saar

Helena-Karmeni tehtud fotogalerii avaneb siithttps://photos.google.com/share/AF1QipMjqTG5QEsr3BC0Jj1HERnZ74bg5NWYQZ1lOwuE0l6qe-I6O6QqPRe2JNiwfQnTtA?key=UDBXRXdXSUhKRFZ4cGo3UWd3Z0NYLWV4cTV3TC1n

Merereis jättis meile unustamatu mulje ja kustumatud mälestused!