Наши истории

Lõpureis sügiseses Poolas ja Slovakkias 12. октября LL

Septembri viimasel nädalal käisid üheksandikud ja kaheksandikud lõpureisil Kesk-Euroopas. Bussireisi sihtpunktiks oli Poola ja Slovakkia, sinna jõudmiseks kulgesime ka läbi Läti ja Leedu. Jõudes Poola ja Slovakkia piirile muutusid loodusvaated ja pildile ilmusid mäed, teed muutusid kurvilisemaks ja reis aina lõbusamaks.

Me õppisime tundma teiste riikide kultuuri ja ajalugu ning käisime vaatamisväärsusi külastamas. Üks kõige populaarsemaid kohti õpilaste seas oli Slovakkias asuv Predné Solisko mäetipp, kuna see oli nii kõrge, et me sõitsime üles tõstukitega ja tipust avanes imeline loodusvaade. Poolas külastasime Wielicka soolakaevandust, mille sügavaim punkt on 327m sügavusel maa all. Meelelahutuseks oli ka Popradi veekeskuse külastamine. Meie reisile mahtus veel palju erinevaid vaatamisväärsusi. Õhtud veetsime linnapeal või hotellis ja meie suur reisi- seltskond leidis aega üksteisega suhtlemiseks.

Et pikad bussisõidud igavad ei oleks, oli vahepeal kuulda ka muusikat ja laulmist ning kellel vaja oli sai ka une täis magada.

Reis ühendas õpilasi ja kaasas olnud lapsevanemaid ning õpetajat.

Emilia Ait

9. klassi õpilane

Reis ühendas õpilasi ja kaasas olnud lapsevanemaid ning õpetajat.