Advendihommikul helisesid laulud ja krõmpsusid piparkoogid
Jõuluootuse aja avasid esimesel advendihommikul 5. klassi ansamblitüdrukud õp. Marika Aarnise juhendamisel.
Sel aastal oli I advent 30. novembril küll tuult trotsides vihmane, kuid 1. detsember koos advendihommikuga koolimajas algas soojalt ja täis positiivseid elamusi.
Kooli jõulukontsert "Ühe perekonna lugu..."
Hea koolipere!
Kooli jõulukontsert "Ühe perekonna lugu..." toimub 19. detsember kell 17:30 Kärla rahvamajas, kuhu on oodatud lapsevanemad, kogukonna liikmed.
Õpirände kogemus Sint Maartenil
Väike, kuid huvitava looga saareriik Sint Maarten asub Kariibi meres. Sint Maarteniks sai saar 11. novembril 1493. aastal kui maadeavastaja ja kaupmees Christoph Columbus kuulutas saare Hispaaniale kuuluvaks. Varsti pärast Columbuse saabumist püüdsid aga paljud riigid nagu Holland, Prantsusmaa, Hispaania, Inglismaa ja Portugal saare looduslikest soolamaardlatest kasu lõigata, sest sool oli Euroopas haruldane kaup. See tulus müügiartikkel viis aga paljude sõdadeni Prantsuse, Hollandi ja Hispaania asunike vahel.
Kadrid meisterdasid endale ehte santimiseks
19. november käisid 4. klassi neiud Saaremaa Kunstistuudios õppimas kadripäeva kombeid.
Peale koolipäeva, kui tarkused õpetajatelt olid kogutud suundusid 4. klassi neiud koos klassijuhataja Lianega Kuressaare poole, et Saaremaa Kunstistuudios õppida kadripäeva kombeid.
Miks see on oluline? See on oluline selleks, et me ei unustaks ära oma vanu traditsioone uues ja pidevalt muutuvas maailmas. Hoiaksime ja väärtustaksime vanarahva kombeid ning annaksime neid teadmisi edasi ka uutele põlvkondadele, et säilitada meile omaseid rahvakombeid.
Erasmus+ TIDES projekti avalöök St Maartinil
Oleme alustanud uue Erasmus+ KA220 projektiga „Tales of the Islands through Digital Storytelling for Environmental Awareness“ (TIDES). Eelmisel nädalal toimus projektipartneritega esimene koosolek Hollandile kuuluval (õigemini pool saart kuulub Hollandile, teine pool Prantsusmaale) Kariibi mere saarel St. Maartinil Dr. Martin Luther King algkoolis, et läbi arutada projekti eesmärgid, koostööstrateegiad ja loovad lähenemisviisid, et tõsta keskkonnateadlikkust digitaalse jutustamise kaudu.